AKTOR Signalling
Η AKTOR Signalling, στο πλαίσιο υλοποίησης σηματοτεχνικών έργων στο ελληνικό σιδηροδρομικό δίκτυο, έχει αναπτύξει και εφαρμόσει εξειδικευμένες λύσεις σηματοδότησης
AKTOR Signalling
Η AKTOR Signalling, στο πλαίσιο υλοποίησης σηματοτεχνικών έργων στο ελληνικό σιδηροδρομικό δίκτυο, έχει αναπτύξει και εφαρμόσει εξειδικευμένες λύσεις σηματοδότησης
Πληροφορίες Έργου
Η AKTOR Signalling, στο πλαίσιο υλοποίησης σηματοτεχνικών έργων στο ελληνικό σιδηροδρομικό δίκτυο, έχει αναπτύξει και εφαρμόσει εξειδικευμένες λύσεις σηματοδότησης, που περιλαμβάνουν το σύστημα αλληλεξάρτησης (interlocking system) ermisIXL, το αυτόματο σύστημα ισόπεδων διαβάσεων (ΑΣΙΔ) ermisLX και το σύστημα κεντρικής διαχείρισης σιδηροδρομικής κυκλοφορίας artemmis. Τα εν λόγω συστήματα είναι ευέλικτα, τυποποιημένα, προσαρμόζονται εύκολα στις απαιτήσεις κάθε έργου και αποτελούν οικονομικά συμφέρουσες λύσεις.
Τα συστήματα της AKTOR Signalling που χρησιμοποιούνται για κρίσιμες, για την ασφάλεια του σιδηροδρομικού δικτύου, λειτουργίες, είναι πιστοποιημένα με το μέγιστο βαθμό ασφάλειας (Safety Integrity Level 4) σύμφωνα με τα σχετικά ευρωπαϊκά πρότυπα.
Ενδεικτικά έργα στα οποία έχουν εγκατασταθεί τα ανωτέρω συστήματα:
- ΑΣΙΔ Σιδηροδρομικού Διαδρόμου Αθήνας – Πειραιά
Το συγκεκριμένο έργο περιλαμβάνει τη σχεδίαση, κατασκευή, εγκατάσταση, δοκιμές και θέση σε λειτουργία τριών (3) αυτόματων συστημάτων ισόπεδων διαβάσεων ermisLX κατά μήκος του σιδηροδρομικού διαδρόμου ανάμεσα σε Αθήνα και Πειραιά. Και τα τρία συστήματα εντάσσονται σε ένα κοινό δίκτυο, ελέγχονται απομακρυσμένα από το σύστημα artemmis και επιπλέον προσφέρεται η δυνατότητα απομονωμένης λειτουργίας (isolation mode) για διαδρομές ελιγμών στο σιδηροδρομικό Σταθμό του Ρουφ.
- Κέντρο Ελέγχου Κυκλοφορίας Λάρισας
Το συγκεκριμένο έργο περιλαμβάνει τη σχεδίαση, εγκατάσταση, δοκιμές και θέση σε λειτουργία του συστήματος artemmis, το οποίο ελέγχει τη σιδηροδρομική κυκλοφορία μεγάλου τμήματος της κύριας γραμμής μεταξύ Αθήνας και Θεσσαλονίκης. Για τη συγκεκριμένη γραμμή η AKTOR Signalling έχει αναπτύξει ιδιαίτερες εφαρμογές και λειτουργίες, όπως η αριθμοδότηση και η καταγραφή συναγερμών και συμβάντων, οι οποίες έχουν παραμετροποιηθεί κατάλληλα, ώστε να επιτυγχάνεται η μεγιστοποίηση της σιδηροδρομικής εκμετάλλευσης. Η πρώτη φάση υλοποίησης περιλαμβάνει 4 σταθμούς, οι οποίοι είναι έτοιμοι να τεθούν σε δοκιμαστική λειτουργία. Σε δεύτερη φάση θα προστεθούν 10 επιπλέον σταθμοί σε ένα συνολικό μήκος γραμμής 180 χλμ. περίπου.
- Κυκλοφοριακή Εξασφάλιση Σ.Σ. Αθηνών και Α.Ι. Ρέντη
Το συγκεκριμένο έργο περιλαμβάνει τη σχεδίαση, κατασκευή, εγκατάσταση, δοκιμές και θέση σε λειτουργία συστημάτων ermisIXL για την τμηματική σηματοτεχνική κάλυψη των δύο σταθμών και τον έλεγχο του αμαξοστασίου στο Ρέντη. Στο πλαίσιο του έργου, σχεδιάστηκαν με απολύτως ασφαλή τρόπο όλες οι απαιτούμενες διεπαφές με τον υφιστάμενο εξοπλισμό και με τη χρήση του συστήματος artemmis δόθηκε η δυνατότητα απομακρυσμένων χειρισμών στους σταθμάρχες.